whatsapp-call whatsapp-call facebook-call linkedin
X

ליצירת קשר עם צוות משרדנו

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מדיניות הפרטיות

    עורך דין אינטרנט

    עורך דין אינטרנט

    שיתוף פעולה עם עורך דין אינטרנט יוביל לתוצאה הרצויה. במילים אחרות, ובין אם מדובר בניהול תיקים העוסקים בקניין רוחני באינטרנט, ייעוץ משפטי לחברות אינטרנט, עריכת תקנון ותנאי שימוש, סיוע בקבלת רישיון מאגרי מידע וכן הלאה – שירותים אלו ואחרים מעניק משרד עו"ד אבריאן סיון ושות'. עורכי הדין של המשרד פועלים מתוך תחושת שליחות ורצון אמיתי לסייע לכל לקוח ולקוח, להגיע למטרה ולהשיג את התוצאות הרלוונטיות עבורו. תחומי העיסוק של המשרד כוללים היי טק, מחשבים וסטארט אפ, קניין רוחני, משפט מסחרי, מקרקעין ועוד.

    מתי ניתן לפנות אל עורך דין אינטרנט?

    חדרו אל המחשב שלכם בניגוד לחוק? מעוניינים לנהל דומיין ולהגן עליו? במקרים אלו חשוב לפנות אל עורך דין אינטרנט שבקיא בתחומים הבאים:

    • מאגרי מידע – בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, אשר נחקק בשנת 1981, והתקנות שנוצרו לגבי אבטחת המידע ב-2017, יש להכיר, להגן ולשמור על פרטיותו של כל אדם. בהתאם, במקרים של הקמת מאגרי מידע יש להקפיד על רמות אבטחה בדרגות משתנות. בין אם מדובר במאגר יחיד, מאגר ברמת אבטחה בסיסית, מאגר ברמת אבטחה בינונית או מאגר ברמת אבטחה גבוהה – מומלץ כי עורך דין שהנו מומחה בתחום האינטרנט יסייע לכם בנושא זה, החל מבחינת אילו חובות חלות על החברה, דרך רישום אצל רשם המאגרים ועד ליווי הביצוע של החובות החלות על בעל המאגר.
    • עבירת מחשבים – חוק המחשבים, אשר נחקק בשנת 1995, מגדיר את סוגי העבירות השונות בתחום המחשב – כמו גם את הענישה הרלוונטית. בין אם מדובר בשיבוש מכוון כלפי מחשבים של אחרים, חדירה אליהם או שמא מדובר בפעולות פליליות על ידי מחשב – יש לבחון כל מקרה לגופו, ולטפל בתביעות השונות במומחיות הדרושה.

    לקבל מענה מקיף ממומחה

    תחום עיסוקו של עו"ד אינטרנט נוגע למגוון נושאים כדוגמת מאגרי מידע, תביעות ספאם, ניהול דומיינים, חדירה אסורה למחשב וכן הלאה. בהתאם, כדי שתוכלו גם אתם לקבל מענה איכותי בתחומים אלו, אתם מוזמנים לפנות אל משרד עו"ד אבריאן סיון ושות'.

    ניתן לפנות לעו"ד אלדר סיון לשם קבלת ייעוץ משפטי ראשוני בטלפון 052-544-0147

    ***מאמר זה מוגן בהתאם לדיני הקניין הרוחני וזכויות יוצרים. המאמר מובא כשירות לציבור ואין לראות בו תחליף לייעוץ משפטי פרטני***

    post-thumbnail

    ליצירת קשר עם צוות משרדנו

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מדיניות הפרטיות

      מאמרים נוספים בתחום

      דילוג לתוכן