whatsapp-call whatsapp-call facebook-call linkedin
X

ליצירת קשר עם צוות משרדנו

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מדיניות הפרטיות

    עורך דין להקמת חברה

    עורך דין להקמת חברה

    עורך דין להקמת חברה פועל על מנת לסייע, בהתאם לחוק החברות, בהקמת חברה המהווה ישות משפטית נפרדת מבעליה. בהתאם לחוק כל אדם, ברמה העקרונית, רשאי לייסד חברה ובלבד שהיא תפעל בהתאם לעקרונות החוק והמוסר ושלכל הפחות יהיה בה בעל מניות יחיד. היתרון המשמעותי ביותר לבעלים, בקיומה של חברה, הנו בכך שהחברה מהווה אישיות משפטית נפרדת מבעליה, וכלשון החוק היא אישיות משפטית כשרה לכל זכות, חובה ופעולה.

    עורך דין להקמת חברה – איך זה פועל?

    לאחר שהתגבש הרצון, הצוות והמהות של החברה בידי מקימיה, יש צורך בהליך רישום החברה ברשם החברות. לצורך הליך הרישום נדרש לפרט ולצרף:

    • ציון שמה של החברה בעברית ובאנגלית. יודגש כי ככלל, רשם החברות לא יאשר שימוש בשם דומה לזה של תאגיד קיים או כזה שרשום כסימן מסחר או כזה שעשוי לפגוע ברגשות הציבור.
    • תקנון החברה אשר ישמש כחוזה בין החברה ובין בעלי מניותיה ובינם לבין עצמם וחובה שיכלול, לכל הפחות, את שם החברה, מטרותיה, הון המניות הרשום שלה ופרטים בדבר הגבלת האחריות של בעלי המניות בחברה.
    • תקנון החברה יכול לכלול גם את הזכויות והחובות של בעלי המניות ושל החברה, דרכי ניהול החברה ומספר הדירקטורים, הוראות חוק רלוונטיות וכל נושא אחר שבעלי המניות רוצים להגדיר בתקנון.
    • הצהרת דירקטורים ראשונים אשר תעיד על כשרותם ונכונותם של אלה לכהן כדירקטורים של החברה.
    • אישור על תשלום אגרת הרישום.

    אומנם, הליך ההקמה הינו פרוצדורלי אך נדרש שהוא יהיה מלווה בחשיבה מעמיקה וצופה פני עתיד. ראוי לראות בהליך הקמת החברה כאקט של תיאום ציפיות, בין כלל הגורמים המתעתדים לקחת חלק בפעילות החברה, החל ממועד ייסודה.

    הליך הקמת החברה נדרש להיות מלווה בעורך דין אשר יחתום את מסמכי החברה ויאמת את התצהירים הנדרשים להקמתה.

    ככל שרשם החברות ימצא כי התמלאו כל התנאים לרישומה, הוא ייתן לחברה את מספרה ואת תעודת ההתאגדות שלה, אשר תעיד כי על שם החברה ומועד ייסודה.

    סיכומו של דבר

    עורך דין להקמת חברה נדרש כמובן ללוות את ההליך החוקי של הרישום ברשם החברות – אלא שלא די בכך. בכדי לוודא שהחברה תוקם תוך יצירת מערכת שליטה וניהול מיטבית, יש חשיבות להיעזר בעורכי דין בעלי ערך מוסף בתחום ניהול חברות. עורך דין ממשרד אבריאן סיון -ושות', יוכל לכוון אתכם היטב לדרך היעילה והנכונה להובלת החברה, כבר מרגע ייסודה, ליציבות המשפטית הראויה.

    שירותיו של עורך דין להקמת חברה בהתאמה לצרכי הלקוח

    עורך דין להקמת חברה יהיה לכם לעזר בשעה שאתם בוחרים לעקוב אחר החלום ולפתוח את החברה החדשה שלכם. משרד עו"ד אבריאן סיון ושות' מקפיד על הענקת ייעוץ וליווי משפטי בהתאמה מלאה לצרכיו של הלקוח, זאת מתוך מטרה להביא לצמחיה ושגשוג של החברה החדשה שלכם. המשרד ילווה אתכם בכל צעד ושעל בדרך ויעניק את הייעוץ הנחוץ לכם בהתאמה אישית על מנת שתהליך פתיחת החברה יוכל להתנהל על מי מנוחות ולהסתיים בהצלחה ובמהירות. במסגרת שירותיו של המשרד תוכלו לקבל ייעוץ משפטי מקצועי מסודר טרם פתיחת החברה ולכל אורך הליך ההקמה שלה.

    עורך דין להקמת חברה לשירותכם בכל שלב

    משרד עו"ד אבריאן סיון ושות' מעניק שירות מלא ומהיר לשם הקמת חברה בצורה המקצועית והמהירה ביותר, זאת על מנת להעניק לכם את האפשרות להתחיל בפעילות העסקית שלכם מוקדם ככל הניתן. אין ספק כי שירותיו של עורך דין להקמת חברה הינם חיוניים על מנת להשיג מטרה זו בצורה היעילה ובעלויות המשתלמות ביותר. משרדנו יעניק את שירותיו לכם גם לאחר הקמתה של חברה בע"מ. כך תוכלו להיוועץ במשרד במצבים שונים, בניסוח חוזים והסכמים, ייעוץ משפטי, מכרזים, דיני אינטרנט ורשת, הסכמי עבודה, משא ומתן עם משקיעים, שותפויות ומיזוגים ועוד. צרו קשר עם המשרד עוד היום וצוות עורכי הדין המקצועיים של משרדנו יעמדו לשירותכם בכל.

    ניתן לפנות לעו"ד אלדר סיון לשם קבלת ייעוץ משפטי ראשוני בטלפון 052-544-0147

    ***מאמר זה מוגן בהתאם לדיני הקניין הרוחני וזכויות יוצרים. המאמר מובא כשירות לציבור ואין לראות בו תחליף לייעוץ משפטי פרטני***

    post-thumbnail

    ליצירת קשר עם צוות משרדנו

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מדיניות הפרטיות

      שירותים נוספים

      דילוג לתוכן