whatsapp-call whatsapp-call facebook-call linkedin
X

ליצירת קשר עם צוות משרדנו

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    מדיניות הפרטיות

    עורך דין קניין רוחני

    עורך דין קניין רוחני

    עורך דין קניין רוחני עוסק בהגנתן של זכויות קניין רוחני, אשר ניתן לאפיין אותן כזכויות בנכסים בלתי מוחשיים. הבעלות בזכויות הקניין הרוחני מעניקה את הזכות הבלעדית, ליחידים ולתאגידים, לעשות שימוש בנכסי הקניין הרוחני שלהם. המטרה לשמה נוצרו זכויות הקניין הרוחני הינה הענקת תמריץ, ליוצרים, יזמים וממציאים להגדיל את השקעותיהם בקידום התעשייה, החברה והתרבות במדינה על ידי מתן הגנה משפטית שתאפשר להם לשאת רווחים מהמצאתם.

    על מה ניתנות זכויות קניין רוחני?

    עורך דין קניין רוחני יבסס את הגנת זכויות הקניין הרוחני על מגוון דינים, אשר הבולטים בהם הם: חוק הפטנטים, פקודת סימני המסחר, חוק העיצובים, חוק זכויות יוצרים וחוק עוולות מסחריות.

    מכאן, שזכויות הקניין הרוחני נשענות על "ארבע רגליים": פטנטים, סימני מסחר, עיצובים (מדגמים), זכויות יוצרים ומעין "חוק סל" שהנו חוק עוולות מסחריות:

    • פטנט – הנו מוצר או תהליך טכנולוגי, שהוא חדש ומועיל, שאינו טריוויאלי לבעל מקצוע ממוצע בתחום ושניתן למימוש תעשייתי (לא תאורתי).
    • זכות יוצרים – היא הגנה הניתנת ליוצר למשך חייו של היוצר וכן שבעים שנים לאחר מותו. ההגנה ניתנת על יצירות דוגמת: יצירה ספרותית, יצירה אמנותית, יצירה דרמטית או יצירה מוסיקלית.
    • סימן מסחר – הגנת סימני מסחר יכולה להינתן על אותיות, ספרות, מלים, דמויות, צבעים או אותות אחרים או צירופם של אלה, בשני ממדים או בשלושה, הנדרשים לצורך זיהוי מוצר שהנו מסחרי.
    • עיצוב (מדגם) – ניתנת הגנה על עיצוב של מוצר תעשייתי שהנו חדש וייחודי. העיצוב ניתן לרישום כשיש בו משום עיצוב חדשני ומקורי, וכאשר הפונקציונליות שלו אינה מכתיבה את מראהו.

    השלמת ההגנה על זכויות הקניין הרוחני תינתן על ידי שימוש, בין השאר, בחוק עוולות מסחריות אשר מבסס הגנות נוספות כגון:

    • איסור גניבת עין – חל איסור על בעל עסק לגרום לכך שנכס או שירות שהוא מוכר ייחשבו בטעות לנכס או שירות של אחר.
    • איסור גזל סוד מסחרי – חל איסור לגזול מידע עסקי, מכל סוג, שאינו ידוע לרבים, אשר הסודיות שלו מקנה לבעליו יתרון עסקי.

    באילו מקרים נועל להיעזר בשירותיו של עורך דין קניין רוחני?

    עורך דין רוחני יהיה האדם אליו יהיה עליכם לפנות בשעה שעולה הצורך בהגנת זכויות הקניין הרוחני שלכם. ההגנה המשפטית אשר יספק בעבורכם משרד עו"ד אבריאן סיון ושות' תאפשר את שמירת הזכויות הרוחניות שלכם על היצירה של הנפש והאינטלקט שלכם. המשרד הוקם על ידי צוות עורכי דין אשר התמחו בעולם המשפט של ההייטק והמסחר ומתמקדים בהענקת שירות איכותי המאפשר ללקוחותיהם להתמקד בתחום המקצוע שבחרו לעצמם.

    המשרד מטפל בתביעות מתחום הקניין הרוחני, זאת לרבות הפרות, הגשת בקשה והתנגדות לזכויות יוצרים ,מדגמים (עיצובים), פטנטים, סימני מסחר ועוולות מסחריות. משרד עו"ד אבריאן סיוון ושות' מקפידים על הענקת השירות האישי והמקצועי ביותר, זאת על מנת לספק ללקוחות המשרד את ההגנה והליווי המשפטי היעיל ביותר בתחום.

    בוחרים בשירותיו המקצועיים של עורך דין קניין רוחני

    במידה ואתם מחזיקים ברעיון אותו מעוניינים לממש ולהפוך אותם לרווחים כלכליים, יהיה עליכם להיעזר בשירותיו של עורך דין קניין רוחני בכל נושא הפטנטים, סימני מסחר וזכויות יוצרים. עזרתו המקצועית של משרד עו"ד אבריאן סיון ושות' יסייע לכם בהגנה משפטית על קניינכם הרוחני, ומנגד יעזור ברכישת שימוש בקניין הרוחני. גם במידה ואתם זקוקים לייצוג משפטי עקב תביעות משפטיות על הפרות של קניין רוחני, המשרד יעניק לכם את שירותיו המקצועיים ויסייע במציאת הפתרון המתאים ביותר לכל מקרה.

    סיכומו של דבר

    מובן שעורך דין קניין רוחני נדרש בכדי ללוות את הליך הרישום וההגנה של זכויות קניין רוחני – אלא שלא די בכך. בכדי לוודא שזכויות נטענות או רשומות ינוצלו באופן שיצור יתרון אמתי לבעל הזכויות, יש חשיבות להיעזר בעורכי דין בעלי ערך מוסף בתחום המסחרי והעסקי. עורך דין ממשרד אבריאן סיון -ושות', יוכל לכוון אותך היטב לדרך היעילה והנכונה להגנת זכויות קניין רוחני בשביל העסק שלך, תוך ראיית הנולד בתחום המסחרי והעסקי.

    ניתן לפנות לעו"ד אלדר סיון לשם קבלת ייעוץ משפטי ראשוני בטלפון 052-544-0147

    ***מאמר זה מוגן בהתאם לדיני הקניין הרוחני וזכויות יוצרים. המאמר מובא כשירות לציבור ואין לראות בו תחליף לייעוץ משפטי פרטני***

    post-thumbnail

    ליצירת קשר עם צוות משרדנו

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מדיניות הפרטיות

      שירותים נוספים

      דילוג לתוכן